fika igen...

jaha då har man stått och sålt fika på barnens fotbollsmatch igen.
har varit mycket sånt i sommar, men jag tycker det är roligt, så det är ok.

moa satt i sin bur i bilen, med dörren öppen, jag stog och sålde fika.
när jag vänder mig om så står det 5-6 ungar och retar henne.
jag stövlar ner och talar om att så gör man inte, att dom skrämmer henne.

lilla moa hade krypit ihop längst bak i buren och hade även bitit i gallret när dom var
där och retade henne med sina händer.
önskar nästan att hon nypt nån i fingret.......

jag sa åt ungarna att dom ska gå därifrån, att hon inte tycker om barn och kan bita dom.

mammorna som står och tittar när barnen håller på, säger ingenting!!!!!

blir så jävla förbannad när jag ser sånt här, dom får väl hålla koll på sina ungar, banne dom!!

min lilla underbara moa...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst blir man arg! Vad är det för föräldrar? Sen ska hunden avlivas om den skulle bita någon. Jag tror att ofta, bakom rubrikerna, är det en rädd hund som har försvarat sig när barn blir bitna. Sorgligt!

2009-09-03 @ 23:07:25
URL: http://asabergqvist.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja tyvärr så tror jag oxå att hunden blir oskyldigt dömd många gånger....

2009-09-04 @ 18:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0