fixardags

efter jobbet åkte jag och petra och handlade till dressyrtävlingen, som är imorgon.
sen åkte vi ut till brk och städade ihop i klubbrummet och skurade ett snuskigt kylskåpet.

när jag kom hem så fixade vi tacos och jag tog mig ett efterlängtat glas vin.

ska packa ihop grejerna som ska med till stallet imorgon, har min stalltjänst och ska sen vara alltiallo på dressyrtävlingen.

jakob sover hos kompis och kevin är på disco, märks att barnen börjar bli stora.

sen blir jag lite irriterad på negativa människor, men det ska jag ta upp........
jag tror att om man är positiv och har en stark vilja och engagemang så kan man göra i stort sett vad man vill. allt löser sig om man hjälps åt, små bäckar blir till slut en å...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0