fullspäckat schema

söndagen började jag med att åka till stallet och ta in hästar på brk.

direkt efter det var det bara att åka och kolla när kevin spelade match. dom vann med 2-0.
 
sen hem och fixa lasagne och fika till gubbarna som var hos oss och jobbade.
dom höll på att borra och gjuta plintar till altanen.

medans dom höll på där så gick jag ut och klippte ner buskar och blommor, sen in och plocka, damma, bädda rent, dammsuga och torka golv m.m. skönt att få undan det. så slipper jag till veckan.

pappsen hade varit gulligt och plockat lingon åt mig så dom rensade jag  och frös ner.
stupade i säng typ kvart i tio......

måndagen så var det dags att jobba först, sen hem för en kort siesta och sen var det ridlektion klockan sex.
red tami, vi tränade på fram och bakdelsvändning och skänkelvikning. en rolig och lärorik lektion för tina.

resten av veckan kommer att vara fullspäckad med att vara på brk och dela ut rabatthäften, baka till jakobs fotbollsmatch och till dressyrtävlingen, stallet, utställning och städning.

Undrar hur jag ska få dagarna och räcka till??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0