hemma

har varit hemma från jobbet idag, jakob hade ont i huvudet och mådde illa.
vi sov till halv elva, skönt och behövligt.
passade på att göra lite nytta när jag ändå var hemma, dammade, tvättade, dammsög och torkade golv.
en hel del smuts var det....

senare mot kvällningen kom mia och hämtade mig, hon var sjuk så jag skulle rida willy åt henne.



skrittade fram ute och gick sen in i ridhuset och red fram, sen kom mia och hade lektion för mig.
vi travade och galopperade över bommar, kändes ok och det var jätteroligt.

när vi var klara där så åkte vi till brk på teorilektion. vi pratde om sitsen och jag tycker det var en bra teori.
mkt att tänka till på.

väl hemma så blev det en dusch och sen fönsterputs i mörkret. skoj att se resultatet i morgon, i dagsljus.
kan bli hur som helst : D

snart blir det i alla fall "sänga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0