hoppla hoppla

jobbat hela dagen....

åkte med petra tidigare ut till brk.

terese var sjuk så mia skulle ha våran första lektion.
jag red en laddad och glad cindy. kändes så där först delen av lektionen, men det blev bra i slutet.
det var i alla fall en bra lektion med roliga övningar.
hon är ju en pingla min mia.

träningsgruppen var inställd pga att terese var sjuk, men jag hade sån tur att jag fick en privatlektion på mias kuse willy istället.

det kändes bitvis riktigt bra, men han är inte helt enkel med sina höga spända nacke.
vi hoppade och det var skitkul.

nåt hinder låg på 1 meter och för en som inte hoppat det på evigheter så kändes det högt.
men absolut inte otäckt för han har så fina mjuka språng.
så när det flöt på bra, så bangade jag att ta om de tre sista hindrena, fjolla!!
det är inte likt mig, jag brukar inte banga ur. jag gör som jag blir tillsagd.
sen ångrade jag mig naturligtvis, rätt åt mig....hahahaha.

i alla fall en kanonrolig lektion, och jag är så tacksam att jag får låna och rida willy av mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0