jävla skit

jävla skitliv just nu, är så trött på att va ledsen......
kommer det att bli bra och i så fall när???

jag vill så mycket, men det hjälper inte.

så trött på att alltid va glad å trevlig fast jag inte känner mig så,
ibland vill jag bara skrika ut att jag mår dåligt.

men det kan man ju inte, ska ju alltid klara mig själv och inte visa andra.
blir så trött på mig själv......

när jag är deppig så skriver jag alla små brev till nära och kära som dom kommer att få när jag är borta,
vita arkivet med andra ord......

imorgon bitti ska jag jobba, tungt att gå upp och dit.
hoppas på lite sömn inatt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter inget skoj det här vännen. Men va fan, släpp den där goa glada masken ibland och tillåt dig att vara lesen, sur och arg när du är det. Jag lovar att vi alla kommer att tycka lika mycket om dig ändå. Jag var som du förut men det höll inte i längden, det kan vara riktigt befriande att svara att det är skit när någon frågar hur det är. Träna på det. Och säg till om jag kan göra något för dig, lova det! Massor av kramar.

2009-09-19 @ 10:22:05
URL: http://mmiiaa.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack Mia! Ja jag ska försöka träna på det, men det är himla svårt. Tack för att du bryr dig och för att du är min vän. Det betyder mycket. Kramar

2009-09-19 @ 13:07:54
Postat av: Anonym

Men gumman jag kan visa dig när jag inte är på topp o vill att du ska känna lika för mig!!

Bara prata eller sitta tysta jag finns här för dig!!

Hoppas du får sova gott inatt o att arb dagen blir ok imorrn, annars kan du alltid ringa så kommer jag o hjälper eller håller dig lite sällskap



Puss puss

2009-09-19 @ 17:56:15
Postat av: lillis

Jaaa du, jag tror att du och jag skulle kunna ha bloggen ihop...eller varför inte ha hela livet ihop... finns nog ingen som är sååå lik mej !!!



(ska vi rymma ??? bara åka dit näsan pekar.....)

Tusen kramar......

2009-09-20 @ 11:22:41
URL: http://lillisevra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet inte riktigt vem anonym är, men jag tippar på Petra kanske?? Tack i alla fall, skönt att veta att man har så fina vänner. Jag har ju lite svårt att bara släppa masken, men jag ska försöka.

Ja du Lillis, vi är lika vi. Nu gör vi en förändring och flyttar ihop.....eller så rymmer vi till ett varmt land?? Tack för att du finns. Kramar till er båda.

2009-09-20 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0