jobbhelgen över

fredagen bakade jag tre olika pajer, mitt i allt elände....

lördagen var en helt ok dag på jobbet, när jag kom hem så var det att städa av inför kalaset.
värma pajer och fixa sallad och sen kom folket.
vi hade dukat ute på altanen, mysigt att kunna sitta ute.

     

                                   peter                          caroline & ricardo
     
inger & pappa                 allan & carina             inger, jakob & carina

    
kevin & busan                                                  christer

när dom åkt hem så tog jag mig ett glas vin och sen kollade vi på film med barnen.

söndagen var oxå bra på jobbet. direkt hem därifrån, för att åka till gylle och kolla på kevin som har
11-mannacup idag. dom har vunnit alla matcher utom finalen, dom slutade tvåa i cupen.

jätteduktiga grabbar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0