allt å inget

Hade mia som ridfröken i onsdags och det var roligt.
Hoppade först Ht och sen Cindy.

Jag var med mia på hopptävling till vansbro den 24/4, dom var så duktiga så!
Träffade mina härliga fastrar marita,anneli och kusin moa oxå, gött att se dom.
Det blev en lång dag, klockan ringde 04.45 och jag kom hem vid 19.00.

Vi åt pizza på kvällen och sen somnade jag i soffan.

Upp tidigt igen på söndag morgon för att ha stalltjänst, hade mimmi med mig och det var en trevlig dag.
Badade lortgrodan cindy oxå :)
Helt slut och sliten i kroppen när jag kom hem, la mig på soffan och sov en stund.
Ska fundera terminen ut om det är värt allt jobb att vara med i träningsgruppen, det är slitsamt att knappt aldrig få ha en sovmorgon och bara va.
Jag börjar ju alltid 06.30 när jag jobbar, det hade varit skillnad om jag börjat senare ibland.

Jag städade båda bilarna invändigt på eftermiddagen, ett moment mindre att tänka på.

Igår måndag så promenerade jag och petra med vovvarna en vända, jag hade tänkt baka matbröd sen.
Men jag är så fruktansvärt trött hela tiden så det blev soffslapp i stället hela kvällen.

Jag har mått bra efter behandlingen i måndags, men har varit fruktansvärt trött.
Hoppas att det ger sig snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0