en bra helg

tränade dressyr på willy på lördag morgon, helen höll i träningen.
så himla roligt och det gick riktigt bra oxå.

vissa grejer som jag måste jobba med, min blick, min mellandel m.m.
red på volten med fokus på avspänd låg häst och min sits,
sen tränade vi övergångar och det är inte willlys starka sida. men det blev några bra till slut.

har saknat att träna för helen och jag har fått med mig vad jag kan jobba på med willy.
ska försöka träna för henne snart igen om det passar för alla parter.

sen hem för en tupplur, så gött att lägga sig en stund när man är slut i kroppen.

till kvällen fixade vi broccolipaj med fetaost och bacon, hemgjord tacopizza och tonfiskpizza.

på söndagen tog jag en rejäl sovmorgon!

var till petra och myste i solen en stund, vi tog oss en liten promenad med vovvarna också.

sen hem för att fortsätta städa, nedervåningen klar i alla fall.
och farstun hann jag med också =)

filmmys på kvällen...

alla i familjen är sjuka, hoppas att jag klarar mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0