längesen

så bra som jag mått förra veckan, ja det vet jag inte när jag gjorde sist.

haft en bra helg på jobbet, pigg när jag kommit hem så då har jag bakat en massa.
gulliga petra kom på söndagen och slingade kevins hår, bra blev det.

putsade fönster och donade hemma på eftermiddagn.

på måndag morgon åkte jag till bäckan vid halv åtta, mockade åt willy och marcolio och
sen åkte jag till teres och hjälpte henne med morgonsysslorna.
så härligt att vara där igen, längesen nu.
pysslade lite med underbara carlos = )
sen åkte jag till willy igen och red ut på en mysig skogstur i solen.

hem för dusch och sen möte hos tony igen...

han gjorde en behandling som kallas access bars, man trycker på punkter i huvudet och löser upp blockeringar.
spännande och intressant!
svårt att förklara men det händer en massa i kroppen och som jag sa tidigare så har jag varit pigg, glad och mått riktigt bra hela förra veckan.

pappa var med under behadlingen, känns tryggt.

imorgon skckar jag ett brev till min mor för att tala om hur jag tycker och känner,
kommer även att skriva ett till pappa, men det kan jag inte skicka, men det behöver jag inte heller.

tror den här veckan kommer att bli ännu bättre, shit alltså det händer en massa.........

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter jättebra det där vännen, hejja dig!

Kram

2010-04-20 @ 08:27:08
URL: http://mmiiaa.blogg.se/
Postat av: lillis

Låter så bra det här...kramar till dej !!!!

2010-04-20 @ 08:41:32
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0