möte

igår var jag på ett möte med en livscoach....

det var spännande, nervöst, intressant, nyttigt och lärorikt.
jag har aldrig varit på nåt sådant förut, så jag var jättenervös.

massor med svåra frågor, som jag till slut hittade en del svar på.
jag fick med mig vissa saker att träna på och en hel del som jag måste besluta vad jag ska göra med.
jag kan inte förändra nån annan än mig själv!!!

Så här i efterhand är det ju mycket jag redan vet, men inte klarar av att ta till mig,
jag vet ju att vissa saker som är jobbiga måste jag ta itu med.

ska höra va mig nästa måndag, för att tala om hur det gått.
kanske boka en ny tid....

han kunde även lösa upp blockeringar genom att trycka på vissa punkter,
det ska jag helt klart testa.
det är nånting som jag fått till mig under åren att jag behöver, från många håll.
nu är det dax!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0