resten av påsken

hade en bra stalltjänst på lördagen med malin, hennes gulliga pappa var och hjälpte mig på morgonen eftersom malin även hade stalltjänst i privatstallet.

vid sex hämtade jag sofia oc vi åkte till bäckan.
vi putsade och fejade willys grejer, mia kom lite senare.
mia och sofia red och sen fixade mia god pasta med pesto och till det ett glas rött.
en trevlig kväll med mycket skratt :)

upp tidigt på söndagen för avfärd till falun för mia och willys debut i dressyr.
superduktiga var dom, willy så himla snäll och cool.
en lååång dag blev det eftersom vi skulle vänta in att alla i laget skulle rida.

tror mias lag kom fyra.

kom hem vid halv sju och huset fylldes raskt med ungar.
grabbarna hade varsin kompis som skulle sova där.

jobb på måndagen, lugnt var det.
slutade vid två och resten av dagen vill jag bara glömma.......

känner mig trött, ledsen och förtvivlad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0