rolig ridning och välmående camilla

på tisdagen red jag dressyr på willy, försökte ha kvar känslan sen i lördags.
det funkade bra och han var avslappnad och fin.
sen direkt till brk och där red jag kurre och fick en aha upplevelse =)
så himla roligt att det gick bra, sist jag red honom så bara var han flaxig....
mera dressyr måste det bli, det känns som om det lossnat lite för mig.
och det behöver jag, tycker jag stått still ett tag.

förövrigt har jag varit pigg och mått bra!

på onsdag så red jag komet på första lektionen och det kändes så där.
han kändes sliten och springig...
sen hoppade jag cindy och det kändes bra, lite krångel i slutet, men det är bara bra.
då har vi lite att jobba med.

har varit pigg och glad hela dagen.

torsdag= ledig dag!

sovmorgon, petra och jag handlat fika till brk, lagat mat, hämtat matsalsmöbler,
varit i bäckan och kollat på maria grane träningar och nu återstår dusch och sängen.

varit pigg och mått bra även idag, najs det!


Kommentarer
Postat av: lillis

Vilken underbar läsning...kram

2010-04-16 @ 13:06:03
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0