svarte satan

skulle rida dressyr på willy idag efter jobbet.
såg verkligen framemot det, då jag var pigg för en gångs skull.

fixade klart i stallet och skulle hämta honom i hagen.
gick fram och satte fast grimskaftet och skulle gå förbi marcolio.
snabbt som blixten så blockerade han vägen,
prövade att gå förbi åt andra hållet men snabbt så stoppade han där oxå.
prövade flera gånger men han blockerar vägen, vänder baken till och backar i hundratio mot en.

jävla häst rent ut sagt!

slutade med att jag fick släppa willy och hoppa ut ur hagen.
det blev ingen ridning och det är sååå surt när man vill.
nu i efterhand är jag jäkligt irriterad på honom som gör att man inte ska kunna hämta willy i hagen.

fan fan fan..............

ska i alla rida dressyr för helen imorgon och det ska bli himla skoj :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer du ihåg hur det var med Silvette? Henne kunde man inte hämta i hagen, men när mormor var med så gick det bra:)

2010-04-23 @ 22:30:43
Postat av: camilla

Haha, ja det kommer jag ihåg. Men hon anföll väl inte, utan sprang iväg....

2010-04-24 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0