tankar

har mycket tankar hur jag ska gå vidare med livet.
har gjort nåt beslut.....än så länge inget resultat.

funderingar finns att träffa en person som en vän träffat,
men hon åker berg å dalbana just nu....
man måste vara säker på att man är redo för det mötet.

jag vet att jag måste göra nånting åt mitt liv, men är jag redo för det??

vill jag ha det så här???

just nu är det jobbigt, flyr hemifrån för där är det bara surt...
jag vet vad som kan ställa en del till rätta, men ska det ske på dessa villkor är jag inte med!!

och när man försöker, så får man ett snäsigt svar tillbaka.

Varför ska livet vara så svårt, om allt bara kunde få bli bra.
Mycket tankar på pappa just nu.....
jag vill inte att han ska vara bort, jag vill ringa honom nu...
jag klarar inte det här
jag orkar inte mer.

jag vill bli älskad för den jag är!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag älskar dig för den du är.

Gör det du innerst inne vet är det rätta. Kramar

2010-04-01 @ 22:45:05
URL: http://mmiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0