andra jobbdagen

har jobbat min andra jobbdag efter semestern, segt som tusan.
trött som skräp är jag oxå.

har skickat iväg grabbarna på cup till örebro torsdag till söndag.
skoj för dom och lite skön egentid för mig :)

lillebror har sovit här i några dagar, men nu har har han åkt till emma
för han ska med dom till göta kanal och sälja spön....
hoppas det löser sig till det bästa för honom!

jag och älsklingen var till broken dreams och åt på kvällen , mysigt!

våran dator har slutat fungera så vi har pappas gamla just nu och
peter får det inte att funka så det blir ingen film som det var tänkt :((

sen är det tydligen inte så poppis att jag skriver vad jag känner i min blogg,
men jag tänker fortsätta med det!
man behöver inte läsa om man stör sig......

är det nån som har lust att göra nånting i helgen, så hör av er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0