äntligen fredag

nu har jag jobbat i tre dagar och är bedrövligt trött och har ont i axlarna....
men det har varit skoj att se kollegorna igen och jobbet har flytit på så gott det går.

jag och peter har varit och köpt olja till däcket,
så hoppas det blir fint i helgen så vi kan spruta på det.

nu har jag tagit mig ett glas rött och har inga planer för kvällen, najs!

nu har jag fått lite kommentarer på bloggen, mera såna tack.
min underbara make har kommenterat inlägget som inte va så poppis för vissa.
tack för att du finns och står upp för mig.
jag älskar dig så mycket hjärtat!!!

Kommentarer
Postat av: lillis

Ja..eller hur är det skoj med nån liten kommentar...å du !!!! håller med, skriv precis va du vill, alltid "nån" som störs sej....kramar till dej :o)

2010-08-07 @ 20:23:06
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0