blä

har inge roligt att skriva om, för just nu har jag svårt att hitta det positiva i livet....
har saker att ta tag i, men orkar inte riktigt!
men jag måste, typ helst igår.
jaja, det ordnar sig alltid :)

fortfarande klurigt på jobbet, svårlösta behov, mycket att göra, lungt...
ja där kan man aldrig veta :)
men jag har i alla fall himla trevligt med kollegorna, jag kan nästan skratta ihjäl mig åt våran goa johanna,
hon är då för skön :))

ser framemot att få åka till fina willy imorgon,
där kan jag sökert reda ut en del i huvudet.

sen har vi oljat in största delen av däcket, måste nog göras en gång till.
Men tror det blir bra i alla fall, skönt att slippa se det fula grådassiga.

Nu ska jag tvinga alla grabbar och lägga sig och kolla på film,
så jag får sova.

Kommentarer
Postat av: johanna

min sköna böna, du är riktigt skön du med!

angående inlägget där CAROLINE skrivit att du hängt ut personen i fråga: what a crap! Frågan är väl varför just hon måste kommentera överhuvudtaget? Håller med Peter, det var väl ändå DU Caroline som hängde ut henne om någon?! sluta läs blogg om du inte tål kritik vettja!

2010-08-12 @ 12:31:41
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-08-13 @ 19:01:05
Postat av: " OR 1

fdf

2010-08-13 @ 19:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0