blandad kompott

torsdag och fredag har jag  samtalat, ridit fina willy, städat, slappat,
myst med grabbarna och kollat på karate kid.
asgarvat på jobbet, fikat, handlat och nu är det fredag kväll!

man kan säga vad man vill om mitt jobb, men mina kollegor är helt enkelt bäst!!
där får man sig ett asgarv några gånger om dagen, bus och omtänksamhet,
jag vet inte vad jag skulle göra utan dom pinglorna?
en superrolig sommarpresent är att finaste petra kommer tillbaka till oss i höst,
så jätteglad för det.

imorgon hänger jag med mia och willy till hedemora på hopptävling,
på kvällen måste jag kolla om det finns nå vinbär kvar hos svärmor.
har glömt bort att plocka och nu har pippina börjat käka!

förresten har fått några kommentarer där det inte står nåt?
är det nån som inte törs säga nåt, eller blev det fel när man la in det??
Sjung ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0