fredag

jag slutar jobba halv fyra, skulle bara göra klart en grej.
då kommer det in en chef och bara måste ha hjälp,
slutade med att jag blev kvar till tio över fyra utan övertidsersättning.......
så surt, lurade är vi med flexen, men det ska forskas i det om det verkligen är så??

kom hem, sov en stund och sen började jag städa lite, har en hel del kvar men får ta det imorgon.
druckit nåt glas rött, ätit donken och kollat på film med familjen.

dessa funderingar, tankar och tårar gör sig påminda om och om igen......
när folk frågar mig hur det är så säger jag bra, fan vad jag ljuger!!
men det är så svårt att bara säga hur det är, jag kan ju inte riktigt förklarar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0