fundrar

jag är inte nöjd med hur vissa saker är....
så nu funderar jag om jag ska tänka på mig eller alla andra???

tyvärr har jag förr alltid tänkt på andra fast jag själv blir drabbad och mår dåligt av det,
hela våren har jag jobbat på att få må bättre igen, och hela tiden säger alla jag varit till
att jag måste stå upp för mig själv, säga vad jag tycker och känner.
jag har varit och är till en viss del fortfarande expert att stoppa undan vad jag tycker,
alla mina uttryck fastnar inom mig och tyvärr gör det att jag får ont, värk och mår dåligt.

så nu är frågan, hur ska jag göra??  bara jag själv vet svaret på den frågan....

jag känner att jag behöver få säga några saker och
jag tror faktiskt att jag kommer att göra det oxå!!

Kommentarer
Postat av: lillis

Ja du...inga lätta frågor, inga lätta svar, tror som du själv säger att du nog vet svaret egentligen ;o)

Kram

2010-08-11 @ 17:27:31
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: fd

fd

2010-08-13 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0