häst, katt, häck m.m

jag och peter har klippt haggtornshäcken, jag blev stucken av två jordgetingar, äckeldjur!
dom hade bo i häcken, så peter fick ta det sista.
röjt och plockat ute, tyvärr syns det knappt :((
så mycket grejer, alla är inte ens våra.....
funderar på lägenhet eller hus/gård där det är klart och det är vårat!
vi vill så gärna ha nåt eget..

kors i taket så har jag beställt tandläkartid oxå, har typ inte varit till nån på 20 år..
på fredag får jag domen.

red willy, konditionsträning, han var jätteduktig!
red och skuttade med poker i måndags, helt ok men nu vet jag vad jag ska göra redan i början.
tar ett tag innan man kommer på.

idag har jag varit med moa och gjort ultraljud på henne.
fyra bebisar trodde hon att det låg i magen, allt såg bra ut och på
ultraljudet såg man verkligen att det var en vovve i magen.
moa är just nu trött, lugn, allvarsam och hungrig :)

sen har jag varit och kollat på veras missebebisar, så söta och
jag är en stolt "gammelmormor"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0