lördag

klockan ringde kvart över fem i morse, bara att pallra sig upp och fixa kaffe och mackor.
mia hämtade mig vid sex.
jättedimmigt och vädret såg halvtaskigt ut, men jag sa att i säter har det slutat att regna och sen blir det fint.
rätt hade jag oxå :)

mia och willy skötte sig super, rosett i en meters klassen och tre pet i 1,10.
det är deras första 1,10 och det gick strålande.

jag och sofia hade det klibbigt och varmt och vi red inte ens....hahaha!

det är som mia säger, att det är nog nästan bara de kära kusarna som får oss att gå upp vidrigt tidigt på helgerna !!

när jag jag kom hem så tog jag mig ett dopp i poolen, så gudomligt skönt.
sen knäppte jag en öl och bara myste.
lite vila, sen dusch och sen grillat och rött vin.
nu är klockan snart kvart i tio och käraste står och oljar in soldäcket, medans jag bloggar.
sen ska vi se klart på en wallanderfilm.

en underbar lördag med fina vänner, myswilly och en underbar familj, ka inte bli bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0