måndag

Jag och Mia åkte till Bäckan vid kvart över tio.
Jag skulle rida Marcolioo för första gången, det gick helt ok.
Skoj att prova fler gånger, han var trevlig, men ett enormt steg och
bred att sitta på om man jämför Willy och honom.

När jag kom hem så åt jag lunch i solen och sen solade och badade jag, så härligt.
Anna cyklade förbi och fick sig en kaffekopp, trevligt!

Sen klippte jag gräset och sen fick jag höra att jag gör en massa påhopp tydligen......
Jag håller inte med!!!
Jag kan inte förstå människor som vill att andra ska framstå som stora idioter,
medans personen gör sig själv till ett offer???
Personen hade väl behov av att kasta ur sig lite, så varsegod, hoppas det känns bättre?
Det är tur man vet hur den funkar, där ska man inte tro så mycket på vad den säger,
för det är alltid förvräng och då speciellt till sin egen fördel.

Tog med mig Moa till mellsta och gick 2,5km, så gött.
Lillebror ringde senare på kvällen och frågade om han och Emma fick sova här,
bråk hemma igen.....klart dom får, jag är bara glad att han ringer mig.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tycker verkligen inte det är rättvist att du hänger ut henne såhär för en sådan småsak. Hon ställer alltid upp för er och det är såhär du tackar henne?



Jag tar inget parti då jag inte vet vad som egentligen hände, men; Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt.

2010-08-03 @ 22:24:51
Postat av: lillis

Jaaa du som sagt, det finns några här på jorden som är utsända för övning...

2010-08-04 @ 16:24:59
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du har all rätt att tycka vad du vill och jag oxå!!

Jag hänger inte ut "nån" då jag jag inte namnger "nån"......

Jag skriver vad jag känner och det kommer jag att fortsätta med.

Hon ställer alltid upp och det är så här jag tackar henne,den kommentaren kan jag tycka är orättvis.......sånt borde vara ömsesidigt?

Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt!

Ja självklart är det det...

2010-08-04 @ 23:26:57
Postat av: Peter

Caroline, hur kan du säga att Camilla hänger ut nån när hon inte talar om vem det är, det enda hon sagt är PERSONEN inga namn inte ens om det var en han eller hon. Så det kan vara vem som helst för dom som läser bloggen. Du däremot Caroline talade direkt om att det var en hon och att hon alltid ställer upp för oss, så när jag läser din kommentar så är det ju du som hänger ut personen i fråga, jävligt smart gjort av dig tycker jag, för den delen ställer vi upp på personen precis lika mycket åt andra hållet oxå men det hade du väl inte en aning om ELLER!!!!!

2010-08-06 @ 11:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0