snart så

Snart så sitter vi i bilen på väg till arlanda och imorgon är vi i Turkiet och solar och badar.
Ska bli så najs!!

Efter den här pruttveckan på jobbet så behöver man semester, önskar mina fina kollegor kunde följa, men jag lovar att jag ska sola och dricka i stället för er :))

Red Filur istället för Petra i onsdags, kändes inte så bra förutom min sits som blev bra.
Men fröken Mia sa att det va bra så jag får ta till mig det.
Sen hoppade jag Mati, rolig häst och det kändes ganska bra.

Har varit till Petra och lämnat mitt hjärta Moa, hon ska bo där när vi är borta.
Fast jag vet att hon kommer att ha det toppen så svider det i mitt hjärta att inte ha henne hos mig,
min finaste plutt som är tjock som en tunna. Mamma Moa :)

Ha det gött alla för det ska vi ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0