tisdag & onsdag

på tisdagen sov jag till tio och sen plockade och donade jag här hemma.
jag och peter åkte till falun och hämtade ut sprutan som vi ska ha när vi oljar in trädäcket.
åkte till bäckan på kvällen och kollade på hoppträningar.

när det var klart så lastade en av tjejerna sin häst men den ville inte som hon,
så den tog sig lös och drog ner på riksvägen.
kusen började springa mot borlänge, ingalill hade cykel och drog järnet efter hästen.
lyckades som tur va få stopp på den, ingen skada.
usch å fy vad det kunde slutat illa.

segt som attan att gå upp till jobbet på onsdag morgon, men väl där var allt som vanligt.
ingen förändring där inte.....
vi var i alla fall ut och käkade lunch och "firade" att vi börjat jobba igen ;))

mot kvällningen till så tog jag och willy oss en skogstur, härligt!
han var pigg och glad, men jobbade på fint där ute.

nu har jag äntligen packat klart allt åt barna som ska åka
på fotbollscup till örebro torsd till sönd.

ska bli najs med lite barnledigt i några dagar :))
det är ju inte ofta som vi är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0