besiktning

vi var till smedjebacken igår och besiktade, chipmärkte och vaccinerade valparna.
dino och skorpan gick igenom utan anmärkningar, gizmo har ett underbett och
våran simbas ena kula har inte trillat ner.
fick mycket beröm att det var fina valpar, i fint hull och trevliga.



dom skötte sig bra, det var bara simba som tog sig en liten tugga i mitt finger :)

jag har hoppat viola i måndags och sen hade jag markarbete med sonia igår,
det var annorlunda och kändes konstigt.
men fröken mia sa att det var bra, så henne tror vi på :)

jag har bakat lite oxå...
3 sorters matbröd, saffransskorpor, mazarinkaka, daimkaka, falsk toscakaka och morotskaka.



har några sorter kvar.

sen har jag klippt och permanentat mig, DET är annorlunda, men jag vänjer mig väl med krullet.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Puppysarna är ju för fina =)!

Är nyfiken på din permanent (frissa som man ska bli)...kan du inte lägga upp en bild =)?!

2010-12-02 @ 23:47:48
URL: http://asabergqvist.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha, ja jag ska fixa en bild :))

2010-12-03 @ 18:19:20
URL: http://millackas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0