viola och annat

i lördags hade vi km i hoppning på klubben, jag red viola.
hon var spänd, stark, bitit och inte alls så samarbetsvillig på framridningen.
så mitt mål var att ta mig runt banan och försöka tänka på vägar, blick och händer...

hon hoppade bra och lyssnade mer än vad jag trodde hon skulle göra, duktig tjej!
jag känner mig nöjd även fast det kanske inte var så snyggt...

träffade henne som dömde hoppningen och jag fick beröm för mina armar, dom var mjuka och följsamma.
jätteskoj att bara spontant få lite fedback från nån jag aldrig träffat förut :))

kvällen var en slökväll med lite bakning, plock och ett glas vin.
sovmorgon på söndagen, underbart!!

jobb på måndagen igen, jobbade över till sex, sen hem och byta om och åka till stallet.
hoppade viola och det kändes bra, hon kändes som den braiga viola som var ganska lugn och samarbetsvillig.
skönt att få den känslan igen....

tisdag idag och hemma från jobbet, har sovit och legat i soffan hela dagen...

fick lite info om saker och ting, det finns verkligen människor som inte är riktigt kloka....
framtiden för vissa saker är oviss (gäller inte mig).


Kommentarer
Postat av: mamma

Styrkekramar till dej...kom ihåg att jag gärna "ger tillbaka" lite "prat"......kram

2010-12-08 @ 08:38:08
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0