jobbar igen

nu är man tillbaka i vardagen igen, började jobba igår.
konstigt skönt på nåt vis.....

sen hoppade jag en rolig komet och en taggad fursten igår och
det va skoj som fan.

idag har jag jobbat och fått många fina kommentarer från min pool, dom är glada att jag är tillbaka!!
känns så skönt att komma tillbaka och vara saknad, att höra så många fina saker om sig själv.
det värmer skönt i min sorg....

sen anlitade jag finaste petra som shoppinghjälp, måste ha nåt att sätta på mig på begravningen.
på 10-15 min hade hon hittat två tunikor och tights till mig, jag som alltid sagt att det kan jag inte ha,
att jag ser höggravid ut. men det blev bra, banne mig!
hittade tom en behå och sen ett par mysbyxor, inte illa!!

jag var ut i tisdags och köpte kläder, blev väl smått övertalad att köpa en blus och sjal.
sjalen inte alls min färg, så allt åkte tillbaka.....

nu har jag varit och klippt mig, skönt.
men jag är lite sugen att kanske spara ut håret en bit, men det är ju så trökut.

vi åker ju till brorsan imorgon för att städa ur pappas lägenhet på lördag.
så jakob frågade mig idag: hur länge ska vi vara hos morfar?
min lilla slarv tänkte nog inte på att han är borta,
det gör så ont i hjärtat när jag tänker på att han inte finns nå mer.

vi ska och ta farväl av pappa på lördagen, få se honom för sista gången...
barnen vill med, så det kan ju hända att det går upp för jakob att morfar verkligen är borta nu.

det gör så in i helvete ont................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0