den här veckan.....

var till lillis en vända innans vi åkte till vansbro, så skönt att få krama om och prata med henne.
hon har också haft stor sorg i sitt liv, hon är en av de klokaste finaste vännerna jag har.



på söndag kväll åkte jag och Peter till vansbro, först en vända till broder och sen till pappas lägenhet.
jag och peter skulle sova där, kändes konstigt när vi kollade på film på kvällen och
pappa inte satt med oss i soffan.
sov väl så där den nattten.....

magnus och liselott kom på vid halv tio på måndagen, sen var det bara att börja.
vi rensade, delade och kastade.......
många fina minnen finns det i händelser och saker.

träffade per från begravningsbyrån på eftermiddagen, vi gjorde klart med annons, musik, kista, urna m.m.
shit vad det är mycket man ska ha koll på, tur att vi har hjälp från per.

vi har tömt i stort sett hela lägenheten, så det blir att städa ur den nästa helg.
åkte hem på onsdag med ett stort lass.

fick äntligen åka och rida igen efter två veckors uppehåll.
red fursten på första lektionen, en stel och positiv kuse. kändes så där.
på andra lektionen fick jag cindy, en pigg och glad kuse och den hopplektionen kändes riktigt bra!!

på torsdagen hoppade jag willy för mia.
skitroligt.
vi hoppade studs och det gick riktigt bra, så himla roligt att hoppa honom och en duktig fröken hade jag oxå :D
tack mia för att du tar dig tid med mig och försöker banka in lite kunskap.



på fredag morgon var jag ut och pulsade i snön med willy, hade ingalill och marcoolio som sällskap, trevligt!

sen rensade jag bland alla kartonger och säckar hemma, det tar aldrig slut.
fick lets dancesällskap av finaste petra, mysigt att ha henne här.



idag har jag gått en promenad med petra och vovvarna, sen hem för att raka rufsatufsa.
tur nog så behövde jag raka mest under magen, annars hade hon blivit en nakenkatt.
sen över till svärmor för att raka hennes fjolla till katt, en halvhysterisk linus till skillnad mot min som ligger blixtstilla nästa hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0