energipåfyllning

jag har haft stalltjänst hela helgen, haft med mig ett gäng fjortisar som hjälp.
lite smådrygt att lyssna på dom, men dom har i alla fall varit duktiga.

på lördag eftermiddag åkte jag och mia upp till bäckan för att kolla på hoppträningar.
det var john hickory som hade träningen.
duktiga ryttare och mysiga människor att prata med.

på kvällen var det mys med familjen och jag känner mig så nöjd med dagen.
mitt energiförråd är påfyllt, den bästa dagen på länge.

idag kommer broder med familj, vi ska tillsammans åka och hälsa på pappa.
kevin och jakob ska vara barnvakt åt sina småkusiner under tiden.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad skönt att höra att du haft en bra dag, det är du väl värd hjärtat<3<3



kramelikram

2010-01-17 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0