uppsala

vi var in och hälsade på pappa igår och han var inge pigg alls.
tydligen är värdena på njurarna dåliga, så dom visste inte om han skulle få åka till uppsala idag.
han verkade glad att vi kom allihopa.

han frågade om jag kunde följa med till uppsala och självklart kan jag det.
men min bror ville följa med och det är helt ok, ärligt talat ganska skönt,
eftersom jag och peter åker ner på tisdag och hälsar på.
njurvärdena var ok så han är i uppsala nu, känns tryggt att han är där.
det är tänkt att han ska börja med strålningen imorgon, men man törs knappt att hoppas.

jag hoppas jag och magnus kan få prata med nån doktor och ta reda på saker och ting.
jag vill stanna där imorgon, men vet inte om det är möjligt.
hutlösa priser på patienthotellet, så där kan man inte bo.
sen är det hur man kommer hem igen....


Kommentarer
Postat av: petra

Kom ihåg att jag finns här, sköta hund eller barn.

Jag kan hämta eller skjutsa om du behöver!!!!!!

Tänker mycket på er<3<3<3

kramar

2010-01-18 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0