vecka 2

11/1

var hemma från jobbet, fixar verkligen inte att gå dit.
sov till halv ett, sen äta frukost och ha lite datatid.
petra ringde så vi var ut och gick med hundarna en sväng.
så skönt att göra nåt nyttigt.
moa var överlyckligt, hon har inte varit på promenad under den här kalla perioden.

  moa under en höstpromenad.

12/1

tvingade mig upp med barnen på morgonen, träning inför imorgon.
jag åkte och red willy sen, svinkallt var det.
vi skrittade fram ute och sen travade och galopperade vi på åkern.
glad och snäll häst!
hem och duschade, sen sov jag några timmar för att orka åka in till pappa.
pappa hade en bra dag idag, så vi var faktiskt ner i cafeterian och fikade.
helt slut på eftermiddagen, somnade som en stock i soffan.
film på kvällen.

13/1

första jobbdagen på ett tag.
jätteslitigt att gå upp eftersom jag sovit dåligt.
det gick bra på jobbet, men det var jobbigt ändå.
huvudet är inte riktigt med.

när jag slutade åkte jag och handlade fika till ridklubben.
vilade en stund innans det var dags att åka till brk.
jag fick colleèn på min första lektion.
det var intressant och spännande, men väldigt svårt.

  colleèn är den vita ponnyn.

sen hade tina valt ut hästar åt oss i träningsgruppen.
jag fick fursten och det kändes väl ok.
jag fick slita arslet av mig på den stela positiva kusen =)

 fursten

rappade  på efter lektionen så jag skulle komma hem i tid.
när jag åkte från stallet så var jag helt jävla slut och bröt ihop i bilen....

en lång och jobbig dag.....

14/1

-jobbat.
-hälsat på pappa, han var jättetrött.
-handlat.
-sen kollat på anaconda med barnen
-och nu blir det dusch å sen sängen.

Kommentarer
Postat av: lillis

Hade ju tänkt å tala lite i stallet, men Alexandra höll på å frysa ihjäl....

Du vet väl att man FÅR...bryta ihop...

Kramar...

2010-01-15 @ 13:37:30
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0