carlos

Fick ett sms idag från mia, carlos ska få åka till hästhimlen den här veckan.
Jättegulligt av henne att meddela mig det så jag kan åka och krama honom hejdå....
Jag åkte upp och han kom fram direkt i hagen och ville bli kliad, jag tog med honom in och borstade och myste.
Sen fick han äta lite gott gräs, innan han återvände till sina kompisar.
Svårt att ta kort på nån som aldrig vill stå still :)

Jag red honom en period och det var så himla roligt.
Jag har aldrig ridit en så rolig och mysig häst som han....
Jag tycker om många hästar, men några få vinner mitt hjärta toltalt och han är en av dom.

det är en sån häst jag skulle vilja ha om jag nån gång skulle ha en egen, en som kan lära mig massor.

Carlos har nu gjort sitt här, så nu fötjänar han att få springa fritt uppe i hästhimlen.
Carlos: hälsa till fanny, silvette, dicken och mulle och gnägga hej till pappa.

Vi ses igen fina vita prins Carlos!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0