Första dagen

Vaknade vid nio och insåg att det var lika bra att gå upp, min rygg pallar inte längre.
Hade en lugn och skön egentid vid datorn innan jag väckte barna.
Sen åkte vi ner på sportfältet för att kolla på matcherna.

Jakob`s lag vann med 6-1..





Några av oss som var publik.

Anton & Moa                     Jag                            Anna & Linn

   

Kevin`s lag förlorade med 8-2.



Avslutade dagen med att åka till Willy.
Vi red dressyr på banan och jag blev positivt överraskad att han var så avspänd,
eftersom han nästan bara varit till skogs på senaste tiden.
Vi kämpade på en halvtimme och sen var vi genomsvettiga.
Det var roligt och kändes bra :))

Han fick en dusch med slangen när vi kom tillbaka, gjorde ren hovarna och smorde med hovolja.
Medans han käkade så putsade jag lite grejer, plockade ihop lite tvätt,
plockade ihop bland hans saker och bara va där i stallet...

Moa har börjat löpa så hon är lite pömsig i värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0