helgen peace & love

tog mig ett glas rött på fredagskvällen och bäddade för fulla muggar till alla som skulle sova här.
jakob hade två kompisar här, dom sov i våran dubbelsäng, kevin och chrille sov i jakobs säng, moa i kevins säng, jag och peter på soffan och anders på en luftmadrass i v-rummet.
finns det hjärterum så finns det stjärterum :)

sov väl inte så mycket den natten, vaknar när nån kommer hem och grabbarna uppe var svårsövda.

på lördagen hämtade jag upp några tjejer och vi åkte till eva på brunch.
så himla gott och mysigt!!
härliga och lätta tjejer att umgås med :)

peter och allan slet som vanligt med poolen där hemma, så jag fixade lite grillat till kvällen.



helt plötsligt var det bara jag och jakob hemma, konstigt när det var så lungt..
prövade på lite rosevin som jag fått av mia, ganska gott faktiskt.

på söndagen så sov jag tills jag vaknade, ca 10, så himla skönt.
fixade frukost ute på altanen sen, ungdomarna sov över frukosten.



jag klippte gräs, trimmade, rensade och plockade på söndagen.



skjutsade iväg moa oxå, kommer bli tomt efter henne.
Har varit så skoj att få ha henne här, så sällan vi träffas.

nästa år ska jag oxå gå på P&L, inte bara sitta hemma här själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0