Vecka 25

nu är det en vecka sen jag skrev här, hinner inte riktigt med just nu.

jag är stel, öm och har värk efter krocken, men hoppas på en förbättring snart.

jag har i alla fall varit på reiki healing kurs i tre kvällar, spännande och intressant.
nu gäller det bara att träna på allt och alla, så man får in det lite.
skulle behöva mig en friggebod att hålla till i :)

hela familjen har varit till läkare med nacke och rygg, sen har vi varit till falun på röntgen.
känns bra att ha allt dokumenterat om det skulle bli nå "men" sen.

jag har varit till solvone igen, hon hjälpte mig med nacken.
när hon "kände" in mig så snurrade det som attan i bakhuvudet och hon kände att jag var sne.
hon la en krage av energi för att hjälpa till med läkningen.
fick med mig lite fler läxor hem som jag ska jobba med, känns spännande.
måste bara få till min egentid så jag kan göra dom.....

på kvällen ställde vi upp husvagnen i romme inför midsommar.

på midsommarafton hämtade mia mig klockan sex, vi åkte och hämtade willy för att sen
bege oss till romme på hopptävling.



vi kollade på hoppning hela dagen och på kvällen dukade vi långbord i partytältet.
vi käkade och hade det trevligt.
det var petra, jag, william, märta och jakob som sov i husvagnen.







vi låg och slappade i solen hela lördagen och kollade på hoppning för att på kvällen käka lite och sitta och prata med goa hästmänniskor, petra, jag, mia och märta sov i husvagnen på lördagen.

söndagen tillbringades oxå i solen på en filt för att kolla på hoppning.

en toppen mysig helg har det varit tillsammans med fina vänner.



Kommentarer
Postat av: lillis

Du måste prioritera dej själv vet du väl !!!!

kram å ha en skön sommar !!!!

2010-07-02 @ 09:54:53
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0