i putsartagen

lördagen tillbringade jag med att skura och putsa här hemma, alla fönster nere är klara, skåpluckor och lister.
mia ringde och berättade att vi fått bebis i stallet, minette hade fått föl i hagen fredag natt.
jag och petra åkte dit och kollade på kvällen.
ett bedårande sött hingstföl...



peter och christer fixade med poolen, så nu är den klar :)
Jag drack vin och serverade dom lite välförtjänt whiskey!!



på söndagen gick jag upp runt nio, kan inte sova längre.
min kropp säger ifrån men mitt huvud vill sova längre...

fortsatte mitt putsande här hemma, jag börjar i alla fall se ett slut här hemma på bottenvåningen.
sen har jag "bara" övervåningen kvar!

tog oss en promenad för att kolla på invigningen av dalecarlia, hett som f-n...
blev ett svalkande dopp i poolen sen.

åskade och regnade en stund, vilket var välbehövligt.
på kvällen tittade vi på film och myste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0