Resterande av DC-cup

Det har varit den lungnaste dalecarlia veckan sen grabbarna började spela.
Kevins lag har förlorat alla matcher utom en, nya tag till serien grabbar!!



Jakobs lag har vunnit två, förlorat två och en oavgjord, dom har spelat riktigt bra.



Sol och trevliga människor på sportfältet, fint dä!

   

Blev ingen ridtur på Willy i tisdags, pga det otäcka åsk och regnvädret, men jag gjorde lite annan nytta där i alla fall. Ingalill jobbade kväll så jag tyckte synd om kusarna som stod ute i ovädret så jag tog med mig familjen för att ta in dom. Peter va såå duktig och ledde Willy in i stallet :))

På torsdagskvällen var vi som rider i träningsgruppen hem till Lotta på mat, vin och snack.
Jättetrevligt!!

   

På fredagen kom faster Anneli, Matti, ida och Viktor på besök.

    
 
Vi grillade och drack gott på kvällen, himla roligt att dom kom.

Gubbarna tog sig ett nattdopp.



Dom sov i våran husvagn som vi puttat in på våran gård.
Vi var och kollade på lite matcher på lördagen, med dom funktionshindade. Dom är allt bra duktiga!!
När dom åkte hem så badade vi och sen blev det fotbad och film på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0