saknad

när jag åkte hem från stallet idag så kom en stor sorg och saknad över mig.

tänkte på att jag ska flytta pionerna och måste ringa pappa och be honom hjälpa mig.
då kommer det över en att jag inte kan ringa pappa och det gör såå ont.

jag saknar honom så otroligt mycket, att bara få höra hans röst igen, en kram när man träffas,
ja att bara få se honom......

jag tycker det är så jäkla orättvist, han var verkligen inte klar med livet,
han hade så mycket planer på vad han skulle göra när han fick pension.
varför varför varför fick ni lov att ta min pappa ifrån mig?????

sista julen med pappa <3



grabbarna och derasälskade morfar.



pappa hemma hos oss.


Kommentarer
Postat av: lillis

Önskar jag hade ett bra svar på det ... men jag håller verkligen med , varför ????

Kram

2010-07-08 @ 16:18:05
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0