Vecka 26

på måndagen skulle vi i träningsgruppen åka till bäckan och hoppträna för terese.
jag skulle ha med mig poker, cissi skulle ha med sig ht.
vi började pröva lasta poker för vi trodde han skulle va lättast, ack va vi bedrog oss.
vi höll på i fyrtio minuter och fick sen ge upp, för att hinna med ht.
pärlan ht han gick in direkt han :)
jävligt besviken var jag, hade sett framemot att hoppa poker för teres.
sist vi skulle dit skulle jag ha komet med och han gick inte heller in....
men jag ska få ta med poker på en tisdagsträning för teres sen.

tisdagen gick åt att städa och plocka här hemma.
blev ett kvällsdopp i havtrollet, första för i år. skönt som fan...

på torsdag kom faster anneli, mattias med moas väska, moa ska bo här under peace & love.
trevligt att träffa dom.

jag har jobbat ons, torsd och fred och det är inga roliga dagar att jobba nu när det är festival.
det är massa folk "sjuka" och ingen kan jobba.
typ alla behov man får in får man lämna vidare till chefen för beordring.
många stackare som blivit drabbade av festivalsjukan....
förstår inte att folk har mage att sätta sina kollegor i klistret på det här viset, har dom ingen moral!!

avslutar fredagskvällen med donken och ett glas rött :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0