sommarens mål

ja, sommarens mål borde bli att träna upp kondis och ork.

Jag har haft två hopplektioner idag och jag är absolut tvärslut....
Hoppade gentlemannen Poker först, kändes så där till att börja med, men det blev riktigt bra sen.
Han är verkligen ärlig och när jag skärpte till mig på sista oxern så blev det bra.

Hoppade sen en vägrande kurre, man måste tydligen stanna en till två gånger på varje hinder,
inte rädd eller stressad utan bara stannar.
Sänkte ner banan sen så han skulle få ett bra avslut, då helt plötsligt hoppar han och hoppar riktigt bra.
Ja med käre kurreman vet man aldrig vad det blir, men jag är i alla fall jättenöjd med sista rundan.

Nu har jag duschat och nu blir det banne mig sängen, har bara Jakob hemma =D
Har tvingat mig uppe några kvällar nu när grabbarna haft kompisar sovandes här,
men idag får jag lägga mig i alla fall en timme tidigare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0