torsdag

varit till solvone igen för att påbörja min behandling.
jag var spänd, stressad och orolig, så hon vägledde mig in i avslappning.
det var svårt, jag tycker att jag bara tänker å tänker å tänker under avslappningen.
hon förklarade att det är i mina tankar jag är stark, så just nu så använder mina "hjälpare" det.
så småningom kan det nog bli annorlunda....
känns som om jag är jättevaken och tänker en massa under tiden, men när jag ska vakna till så inser jag att jag har varit långt långt borta.
när jag vaknade till idag så snurrade det av bara tusan, det är energierna som fått ett flöde i min kropp.
lite hemläxor har jag oxå fått, ska göra mig en gladbok, skriva "av" mig på kvällarna och sen har jag affirmationer att jobba med.

när jag var klar där så åkte vi till djursjukhuset med rufsatufsa.
hon var uttorkad och sen behövdes såret rengöras ordentligt.
kanske lite provtagning oxå för att kolla att njurar, lever m.m. inte tagit stryk.
hon får sova kvar där tillsvidare, våran lillpluttan.
glad och snäll, vad dom än gör med henne, bara nån klappar henne.
måtte allt gå bra.

sen blev det som jag sa, det är ett par personer som inte kommer på pappas urnnedsättning imorgon.
det har jag vetat hela tiden.....
dom skulle åka dit senare under helgen, så att alla fick ett fint avsked med pappa??
ännu en gång väljer dom att inte vara med......men det är dom som går miste om det,
för den är ju imorgon och inte senare under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0