urnnedsättning

Idag har vi haft urnnedsättning för pappa.
Det var jag och magnus med våra familjer, Farmor, Bo, Mats, Jan och Marita som var där.
Jag och Magnus sänkte ner urnan och sen läste jag upp vad jag skrivit:

Älskade pappa
Vi saknar dig så otroligt mycket och du har lämnat ett stort tomrum i våra hjärtan.
Du har alltid funnits där för oss och varit våran trygghet.
Var det nånting man behövde råd om så ringde man dig,
det kunde vara allt från att koka lingonsylt, beskära äppelträd, snickra.....
Du hade alltid ett gott råd att komma med.
Vi älskar dig så mycket Pappa och vi önskar att du var kvar här på jorden,
men vi vet att du alltid är med oss och beskyddar oss.

Vila i fred- vi ses igen.



Det var en lugn och fridfull urnnedsättning med dom närmaste.

Efter det så åkte vi till Håkanssons och fikade,
sen hem till Magnus där vi grillade hamburgare på eftermiddagen.
Barnen hoppade studsmatta och hade det bra.



Älskar dig så mycket och saknar dig Pappa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0