veckan som varit

den här veckan har jag varit megatrött, jag är trött ofta men det här har varit sjukligt.
känns i alla fall bättre nu.

jag har ridit fina willy i skogen i måndags.
tittade på hoppträningar i bäckan på tisdags, kallt som fan.

pojkarna hade examen på onsdag morgon.
finaste grabbarna.



hoppade poker i onsdags, vilken härlig häst.
så positiv och ärlig, vi har hoppat fyra gånger nu och det är stor skillnad mot första gången.
tina höjde upp till en meter och det känns knappt att man hoppar lite högre än vanligt.

sen hoppade jag cindy och det kändes oxå bra, hon skötte sig bra.
när man hoppar 85 cm med henne känns det mycket högre än när man hoppar en meter med poker eller willy.

på torsdagen åkte vi till vansbro för att fira lillasyster sandra som tar studenten.
härligt att träffa familjen.



på lördagen åkte jag ut och gav hö till hästarna som inte går på bete än.
sen kom mia och hämtade mig åtta.

dom skötte sig finfint i första klassen, fick ett pet så det blev ingen omhoppning.
stackars malin åkte av kalle och gjorde illa sig i nacken.
för att slippa stryka sig från laget så ville dom att jag skulle hoppa kalle, men det tordes jag inte..
har aldrig tävlat på lokal nivå och det är flera år sen jag hoppade kalle, så jag fegade ur.
nu ångrar jag mig......

har varit till brk och mockat ur en bädd och matat hästarna.
sen har jag gjort min läxa, så nu avslutar jag kvällen med mat och vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0