10/3

jobbigt möte på jobbet idag, känns som om allt som är lite positivt för oss ska plockas bort...
jag förstår inte varför dom inte ser till att våran arbetsmiljö blir bra,
snart har dom skrämt bort oss alla.
jag fick väl ett litet utbrott och sa vad jag tyckte, bra eller dåligt, ja vem f-n bryr sig!!!!

åkte hem med värk i hela kroppen och ett värkande huvud.
vi var och tittade på ett hus i domnarvet, men tyvärr såg det mycket bättre ut på bild.
inget för oss..

sen till stallet för att hoppa fursten, han kändes helt ok att rida idag.
hoppningen blev så där, lite tuggumikänsla inför hindrena,
men efter ett rapp så vaknade han till :))

kommer hem helt slut, med dundrande huvudvärk och tårarna bara rinner.
när ska allt bara kännas bra??
känns för tillfället inge bra hemma, drygt på jobbet och mycket tankar och
funderingar på pappa, mitt liv och hur ska vi bo.

jag vet snart inte vad jag ska ta mig till, jag vill ju bara vara lycklig.
några svåra beslut måste jag fatta, för mitt eget välmåendes skull.
måste ta mig en funderare vad jag vill med mitt liv, ska det va så här??
ska jag bara foga mig efter andra människor,
varför kan dom inte bara lyssna på vad jag säger.
eller skiter dom helt enkelt i mig.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll ut Macilla, det blir lättare fast det inte känns så just nu!! Det som inte dödar en stärker en, fast det är urjobbigt att höra. Dina pappa har det bra nu och ser ner på dig och Magnus och era fina familj och är STOLT!!



Dom här svåra besluten kommer också att stärka dig, vad du än väljer, det är jag säker på. Fortsätt kämpa och tänk på att alla dagar är värdefulla för det är livet!!



Kramar från Ampa

2010-03-11 @ 09:20:47
Postat av: camilla

Du har så rätt så Ampa, men just nu är det så upp och ner hela tiden. Jag vill trycka på en knapp och allt ska bli bra. Men tyvärr är det ju inte så. Tack för att du lämnade en kommentar, det värmer.

Kram

2010-03-11 @ 10:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0