11/3 - 17/3

bouppteckningen gick fort, så vi tog en tur till leksand för att kolla om vi behövde
skotta av taket av pappas husvagn. det behövde vi inte.

kände att jag började bli hängig, men stoppade i mig ipren för att åka på after work med de härliga brudarna.
drack ett par öl, men sen fick det va nog, runt halv åtta var jag hemma igen.
däckad i soffan och bara glutta på tv.

lördag och söndag så jobbade jag, när jag inte var där så låg jag i soffan med förkylning och feber.
måndag och tisdag likaså.....
fasiken va tråkigt när man har lediga dagar :(

på onsdagen hade vi planeringsdag, vilket var en bra dag förutom att jag mådde pyton och
hade snor i hela huvudet.
vid tre gav jag upp, hem och slänga sig i soffan och där har jag legat...
önskar huvudvärken kunde släppa i alla fall.
få se hur det blir imorgon, jag vill jobba men vet inte om jag klarar det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0