dagarna rullar på

tjejmiddagen med finaste tjejerna blev bra, maten smakade och sällskapet var super.
alltid så trevligt att träffa dom.
dagen efter var en bakislördag, gick upp halv fyra.
slöade och kollade på ett antal filmer resten av dagen.

sov länge på söndagen, sen tog jag en härlig promenad med moa i femtio minuter.
på eftermiddagen var det kalasdax, mia, hennes mamma och bror hade kalas och bjöd på en massa gott.
alltid lika trevligt!!

måndagen tillbringades på jobbet, en liten låsning var på g mellan skuldrorna...
åkte till willy på eftermiddagen, mockade och fixade,
tog mig en funderare om jag verkligen skulle rida med min rygg???
klart jag ska...

vi skrittade, men hann inte så långt förrens willy gjorde en helomvändning och jag flög.
jag hann tänka på att jag måste få loss ena foten och att hålla i kusen så han inte springer bort :)
sen skulle stela jag kravla mig upp igen och han är ju inte allt för hjälpsam, willy.
men upp kom jag, sen fick willy som "straff" trava och galoppera i pulssnön, hihi...

idag är det tisdag och jag är mörbultad.
tror jag sträckt mig i armarna och höften, känns nästan som träningsvärk.
rygg köpes, tack!

promenerat med mosen i femtio minuter idag, hoppas jag kan hålla i promenaderna nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0