healingterapi

ja det var inte alls som jag trodde :)
jag trodde att jag inte skulle behöva göra så mycket, men så var inte fallet...
jag trodde att jag skulle bli healad och hon skulle ta bort en massa blockeringar m.m.
hon skulle sköta jobbet så att säga....
så enkelt var det inte!

hon började med att känna av mig och det första hon säger är att jag knappt andas,
jag har satt som ett lock över alla mina uttryck.
jag har ett stort ok på mina axlar, så sant så sant.
det sa hon till mig för flera år sen, även några andra har sagt samma sak.
det är inte konstigt att jag haft denna ständiga värk i nacke och axlar.

hon satte sig framför mig med sina händer på mina knän, man känner energin strömma in i kroppen,
sen vägledde hon mig i en meditation, där jag hela tiden skulle känna och svara på frågor.
så himla svårt...

träffade i alla fall pappa och fick krama om honom!

efter kände jag mig mycket lugnare och lättare, så nu har jag har en hemuppgift att jobba med och
den kommer inte att vara lätt.

jag har bestämt mig för att fortsätta gå hos henne varannan vecka och det känns riktigt bra.
nu jäklar så ska det bli ordning på saker och ting.
hon har ju en hel del spännande kurser att erbjuda, så det blir nog nån sån sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0