jobbiga samtal

igår hade jag några jobbiga samtal, känns ändå helt ok nu när dom är gjorda och man sagt lite vad man tycker.
det som är tråkigt är att en person inte håller sig till sanningen, men det är ju klart att det är bättre om det är jag som är boven.....än hon, som det är sååå synd om!
jaja, jag kan väl vara svarta fåret, det är jag van med!!

fick reda på att brevet kommit fram, men tydligen så orkade inte hon prata med mig just nu.
synd, det vore bra om vi kunde ta tag i det nu.

jakob är sjuk så jag är hemma med honom, vilket nog är tur för idag är ingen bra dag.
ont i huvudet, ingen energi alls och känner mg nere.
jag som mått så bra ett tag.................

Kommentarer
Postat av: Mia

Livet går upp och ner, vi håller tummarna för att du får tillbaka energin snart igen. Det tror jag att du får! Kram

2010-05-04 @ 22:13:38
URL: http://mmiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0